Tuesday, September 19, 2023

KÅNTA : KUMPLEAÑOS-HO

 

Sung by Alfred Saures





LYRICS


På’go i ha’ånen kumpleaños-ho
(Today is my birthday)
Siempre bai hu magof
(I surely will be happy)
Lao sen ti månnge’ nene
(But baby it's surely not pleasant)
Sa’ taigue hao gi fi’on-ho.
(because you're not by my side.)

I regålo malago’-ho
(The gift that I want)
Nai i chiku-mo yan hågo.
(which is you and your kiss.)
En lugåt hu ågang hao ya ilek-ho
(Instead I called you and said)
Biba Kumpleåños para guåho.
(Happy Birthday to myself.)

Humånao yo’ na maisa para i gima’
(I went home by myself)
Ya hu songgiye un danges ya hu desea.
(and I lit a candle and made a wish.)
Hu baba un dikkike’ na pakete
(I opened a small package)
Ni hu fahånen maisa yo’
(which I bought for myself)
Ya ilek-ho Biba Kumpleåños para guåho.
(and said Happy Birthday to myself.)




ALFRED SAURES

No comments:

Post a Comment