Wednesday, December 28, 2022

THE MOON OR MANILA?

 




Ma faisen si Juan gi eskuela, "Kao hihot-ña i pilan kontra Guam pat hihot-ña Manila?"
(Juan was asked in school, "Is the moon closer to Guam or is Manila closer?")

Ilek-ña si Juan, "I pilan."
(Juan said, "The moon.")

Ilek-ña i ma'estra, "Bai faisen hao ta'lo."
(The teacher said, "I will ask you again.")

Pues ilek-ña si Juan, "Ya pareho ha' bai oppe hao."
(Then Juan said, "And I'll tell you the same thing.")

Mamaisen i ma'estra, "Kao hihot-ña i pilan pat Manila?"
(The teacher asked, "Is the moon closer or Manila?")

Manoppe si Juan, "Esta hu sangåne hao na hihot-ña i pilan."
(Juan replied, "I already told you that the moon is closer.")

Mamaisen i ma'estra, "Håfa taimano?"
(The teacher asked, "How is that?")

Manoppe si Juan, "Gaige yo' Guam ya hu lili'e' ha' i pilan lao ti hu lili'e' Manila."
(Juan replied, "I'm on Guam and I can see the moon but I can't see Manila.")

No comments:

Post a Comment