Tuesday, January 22, 2019

KÅNTA : BUENAS NOCHES MARIKITA



A Chamorro classic by Johnny Sablan





1. Buenas noches Marikita / kao siña yo' un na' hålom
(Good evening Marikita / can you let me inside)

ya ta hihita man rega nu / i man fresko siha na hånom.
(and water together  / with fresh water.)

REFRAIN : Kao mungnga hao? Kao mungnga hao? Sa' hunggan yo', nene.
Will you not? Will you not? Because I am willing, baby.

2. Ti ya-mo åttilong na taotao / lao gof ya-mo i fanihi
(You don't like dark-skinned people / but you like the fruit bat)

ya hu desesea kerida na / un guaiya yo' taiguine.
(and I desire sweetheart that / you love me in the same way.)

3. Åttilong yo' nai na taotao / åttilong ti ma guaiya
(I am a dark-skinned person / dark-skinned persons aren't loved)

lao gef atan nu i dos matå-mo / sa' un dia un fina' baba.
(but look well at your two eyes / for one day they will deceive you.)

4. Ti pinite yo' as nåna / komo hågo yo' kumonne'
(I won't feel bad for mama / if you are the one to take me)

komo humihita chumochocho / ai masea linemmok donne'.
(if we eat together / oh, even if it's just crushed chili pepper.)

5. I famalao'an ni man dudus / man gof andi' i lalåhe
(The flirtatious women / the show-off guys)

an un pala'i labios-mo libistik / siempre ha' un ma essitane.
(if you smear your lips with lipstick / you will surely be mocked.)

6. Ti guåho na klåsen taotao / para hu tohge gi flores-mo
(I'm not the kind of person / to stand on your flowers)

lao måtto yo' para hu konsuela hao / annai hu hungok i tanges-mo.
(but I came to comfort you / when I heard your weeping.)



No comments:

Post a Comment