Monday, August 5, 2019

KÅNTA : ADIOS KERIDA


CHAMORRO MAIDEN
by Paul Jacoulet 


A song of lost love sung by Chris Kaipat of Saipan




ADIOS KERIDA
Farewell beloved.


1, Adios keridå-ho ya bai hu hånao
(Farewell my beloved and I will go)

sa' esta hu sen tungo' na guaha otro
(because I truly know that there is another)

guinaiya-mo mås ke guåho gi tiempo.
(whom you love more than me all the while.)

Ai sa' sen pinite korason-ho.
(Oh how very painful is my heart.)

2. Tumekkon yo' un råto ya hu hahasso
(I bowed my head awhile and was remembering)

i tiempo gi annai humihita.
(the time when we were together.)

Ai sen gåtbo lina'lå'-ta lao ti hu tungo'
(Oh our lives were so beautiful but I didn't know)

na otro esta nene ga'chochong-mo.
(that another already, baby, was your companion.)

3. Po'lo diåhlo ya bai hu sungon
(Just let it be and I will endure)

nu todo este piniten korason-ho.
(all this pain of my heart).

Ya un dia ma tulaika hinaso-mo
(And one day your mind changes)

ya un bira hao mågi nene gi fi'on-ho.
(and you turn back here, baby, by my side.)

No comments:

Post a Comment